Mi a teendő, ha a hivatalos, bejegyzett céges e-mail-cím már nem működik?

Ebben az esetben, ha van, egy céges domaines e-mail-címről (pl. @profession.hu) kell megerősíteni a regisztrációt.

Ha nincs ilyen céges domaines e-mail-cím, a beregisztrált e-mail-címről kell egy aláírási címpéldányt küldeni, ezután el tudjuk végezni a cégadatlap validálását.

Mi a teendő, ha a hivatalos, bejegyzett céges e-mail-cím már nem működik?

Gyakran Ismételt Kérdések

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Segítség az álláshirdetésre való jelentkezésben
  • 2.2Általános kérdések a regisztrációval, és önéletrajz adatbázissal kapcsolatban
  • 2.3Hírlevél beállítások

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator