Mi a teendő, ha egy már korábban megjelent hirdetést szeretnék újra feladni, de másik termékben?

Természetesen erre is van lehetőség. Ebben az esetben a következő a teendő:

A munkaadói fiókba történő sikeres bejelentkezés után, a Hirdetéseim menüpontban láthatóak hirdetései. Aktív státuszban lévő hirdetések újrafeladása nem lehetséges. Az egyéb státuszú hirdetések közül kiválaszthatja azt, amelyiket szeretné újra megjelentetni oldalunkon. A hirdetés pozíciónevével egy sorban, a Műveletek oszlopban látható ikonok közül válassza ki az Újrafeladás módosítással ikont. Így az előző megjelenésnél megadott paraméterek betöltődnek, de lehetősége van módosítani azokat. A hirdetési terméket az első oldalon módosíthatja.

Mi a teendő, ha egy már korábban megjelent hirdetést szeretnék újra feladni, de másik termékben?

Gyakran Ismételt Kérdések

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator