Nem kaptam meg a feladott hirdetésről a számlát. Mi a teendő?

Fontos információ, hogy a Profession.hu oldalán feladott hirdetésnél több tényezőtől is függ az, hogy mikor kerül kiküldésre a számla.

  1. Ha online történik a hirdetésfeladás, átutalással fizetve: a hirdetés aktiválásától számított 1-4 napon belül kerül kiállításra a számla.
  2. Ha online történik a hirdetésfeladás, bankkártyával fizetve: a hirdetés aktiválását követő szerdán/pénteken kerül kiállításra a számla.
  3. Ha a hirdetésszerkesztő kollégák szerkesztik a hirdetést: a hirdetés lejáratát követő szerdán/pénteken kerül kiállításra a számla.

Papíralapú számlázás esetén postai úton kézbesítjük a számlát, így a kiállítás és a kézhezvétel között több nap is eltelhet.

Ha mégsem érkezik meg időben a számlája, a penzugy@profession.hu e-mail-címre küldött levél alapján el tudjuk küldeni az elektronikus számlát vagy a papíralapú számla másolatát.

A számlákat csak olyan e-mail-címre van lehetőségünk elküldeni, amely már szerepel a rendszerünkben vagy céges domaines (pl. @profession.hu).

Nem kaptam meg a feladott hirdetésről a számlát. Mi a teendő?

Gyakran Ismételt Kérdések

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Segítség az álláshirdetésre való jelentkezésben
  • 2.2Általános kérdések a regisztrációval, és önéletrajz adatbázissal kapcsolatban
  • 2.3Hírlevél beállítások

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator