When do I have to pay in advance?

Upfront payment is required in the following cases from our partners:

  • new company registration,
  • the company is less than two years old,
  • a previous order was paid late,
  • the company is from abroad.

If you wish to shorten the lead time of the activation process, it is recommended that you email the transfer certificate to penzugy@profession.hu. Once this has been checked, the purchased service can be activated immediately.

When do I have to pay in advance?

Frequently Asked Questions

Contact

Did you not find the answer to your question, or do you have a suggestion or comment?
Contact us.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator