Már kezelek egy munkaadói fiókot, de egy másikat is szeretnék. Mi a teendő?

Ebben az esetben nem szükséges teljesen új hozzáférést igényelni, mert a már rendszerben lévő e-mail-címét több cégadatlaphoz is hozzá tudjuk kötni. Ehhez, kérjük, írjon egy e-mailt az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail-címre.

Az adatlapok összekötése után a különböző fiókok között ki- és bejelentkezés nélkül tud lépkedni, ha sikeres bejelentkezés után, a jobb felső sarokban lévő nevére kattint, és a legördülő menüből kiválasztja a Cégváltás menüpontot.

Már kezelek egy munkaadói fiókot, de egy másikat is szeretnék. Mi a teendő?

Gyakran Ismételt Kérdések

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator