I have not received the invoice for the ad I have posted. What shall I do?

The timing of issuing the invoice for ads posted on the Profession.hu website is subject to different parameters.

  1. If the advertisement is posted online and is paid for by bank transfer, he invoice is raised on Wednesday or Friday following the ad’s expiry date.
  2. If the advertisement is posted online and is paid for by card, the invoice will be raised the following Wednesday or Friday.
  3. If our editors edit the advertisement, the invoice is raised on Wednesday or Friday following the ad’s expiry date.

Paper invoices are delivered by mail which means that there can be several days’ difference between raising and delivering the invoice.

If your invoice does not turn up on time, let us know by emailing penzugy@profession.hu. We can then send you the electronic invoice or a copy of the paper invoice.

Invoices can only be sent to email addresses which are registered in our system or which have a company domain (e.g. @profession.hu).

I have not received the invoice for the ad I have posted. What shall I do?

Frequently Asked Questions

Contact

Did you not find the answer to your question, or do you have a suggestion or comment?
Contact us.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator