Az Ön által létrehozott felhasználói fiók két esetben látható:
Az Ön által létrehozott felhasználói fiók két esetben látható:
Módosítás csak hitelesített felhasználói fiókon végezhető el. Ha elírta az e-mail-címét, és ezért a hitelesítő üzenetet sem kapta meg, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címen jelezze, és kollégáink módosítják a háttérrendszerekben e-mail címét.
Amennyiben a hitelesítés után szeretné módosítani regisztrációs e-mail címét, a folyamatot ITT olvashatja.
Módosítás csak hitelesített felhasználói fiókon végezhető el. Ha elírta az e-mail-címét, és ezért a hitelesítő üzenetet sem kapta meg, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címen jelezze, és kollégáink módosítják a háttérrendszerekben e-mail címét.
Amennyiben a hitelesítés után szeretné módosítani regisztrációs e-mail címét, a folyamatot ITT olvashatja.
A regisztrációtól, illetve a jelentkezéstől számított néhány órán belül meg kell kapnia a hitelesítő e-mailt, amely szerint 6 napja van fiókját hitelesíteni.
Ha nem kap ilyen levelet, először érdemes kérni egy új hitelesítő e-mailt, amit a még nem hitelesített felhasználói fiókban tud megtenni. A neve alatti sávban látni fog egy Kérek egy új hitelesítő e-mailt! feliratot, erre kattintva újraindíthatja a hitelesítő e-mail kiküldési folyamatát.
Ha néhány órán belül még mindig nem érkezik meg a hitelesítő e-mail fiókjába, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címen jelezze, és kollégáink újraküldik az üzenetet e-mail címére.
A regisztrációtól, illetve a jelentkezéstől számított néhány órán belül meg kell kapnia a hitelesítő e-mailt, amely szerint 6 napja van fiókját hitelesíteni.
Ha nem kap ilyen levelet, először érdemes kérni egy új hitelesítő e-mailt, amit a még nem hitelesített felhasználói fiókban tud megtenni. A Keresés és a Profilom menüpontokban a képernyő tetején látni fog egy Kérek egy új hitelesítő e-mailt! feliratot, erre kattintva újraindíthatja a hitelesítő e-mail kiküldési folyamatát.
Ha néhány órán belül még mindig nem érkezik meg a hitelesítő e-mail fiókjába, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címen jelezze, és kollégáink újraküldik az üzenetet e-mail címére.
Ha e-mail-értesítést kapott professionös regisztrációval kapcsolatban, de azt nem ön végezte el, kérjük, jelezze az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címre annak érdekében, hogy a létrejövő felhasználói fiókot kollégáink törölni tudják.
A téves regisztráció oka főként az lehet, hogy a Gmail rendszere nem tesz különbséget a ponttal ellátott, illetve a pont nélküli e-mail fiókok között. Tehát úgy érzékeli, hogy a pelda.pelda@gmail.com és a peldapelda@gmail.com e-mail cím egy és ugyanazon személyhez tartozik.
Erről a Gmail Súgóban is lehet olvasni.
Ha e-mail-értesítést kapott professionös regisztrációval kapcsolatban, de azt nem ön végezte el, kérjük, jelezze az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címre annak érdekében, hogy a létrejövő felhasználói fiókot kollégáink törölni tudják.
A téves regisztráció oka főként az lehet, hogy a Gmail rendszere nem tesz különbséget a ponttal ellátott, illetve a pont nélküli e-mail fiókok között. Tehát úgy érzékeli, hogy a pelda.pelda@gmail.com és a peldapelda@gmail.com e-mail cím egy és ugyanazon személyhez tartozik.
Erről a Gmail Súgóban is lehet olvasni.
Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.
Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:
1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők
2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők
0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása
9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator