Ügyfélszolgálat álláskeresőknek

Egyéb kérdések a fiókbeállításokkal kapcsolatban

Egyéb kérdések a fiókbeállításokkal kapcsolatban

Gyakran Ismételt Kérdések

Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Az Ön által létrehozott felhasználói fiók két esetben látható:

  1. Ha önéletrajzi profilját elérhetővé teszi az önéletrajz-adatbázisban. Ebben az esetben az adatbázisra előfizető cégek láthatják a profilját, és megkereshetik önt álláslehetőségekkel.
  1. Ha önéletrajzi profilját nem teszi elérhetővé, akkor csak azon cégek láthatják azt, akiknek a hirdetéseire elküldte a pályázatát. A profiljában szereplő adatok ilyen esetben a jelentkezéstől számított 90 napig érhetőek el a munkaadók számára.

Az Ön által létrehozott felhasználói fiók két esetben látható:

  1. Ha önéletrajzi profilját elérhetővé teszi az önéletrajz-adatbázisban. Ebben az esetben az adatbázisra előfizető cégek láthatják a profilját, és megkereshetik önt álláslehetőségekkel.
  1. Ha önéletrajzi profilját nem teszi elérhetővé, akkor csak azon cégek láthatják azt, akiknek a hirdetéseire elküldte a pályázatát. A profiljában szereplő adatok ilyen esetben a jelentkezéstől számított 90 napig érhetőek el a munkaadók számára.
Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Módosítás csak hitelesített felhasználói fiókon végezhető el. Ha elírta az e-mail-címét, és ezért a hitelesítő üzenetet sem kapta meg, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail-címen jelezze, és kollégáink módosítják a háttérrendszerekben e-mail-címét.

Amennyiben a hitelesítés után szeretné módosítani regisztrációs e-mail-címét, a folyamatot ITT olvashatja.

Módosítás csak hitelesített felhasználói fiókon végezhető el. Ha elírta az e-mail-címét, és ezért a hitelesítő üzenetet sem kapta meg, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail-címen jelezze, és kollégáink módosítják a háttérrendszerekben e-mail-címét.

Amennyiben a hitelesítés után szeretné módosítani regisztrációs e-mail-címét, a folyamatot ITT olvashatja.

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

A regisztrációtól, illetve a jelentkezéstől számított néhány órán belül meg kell kapnia a hitelesítő e-mailt, amely szerint 6 napja van fiókját hitelesíteni.

Ha nem kap ilyen levelet, először érdemes kérni egy új hitelesítő e-mailt, amit a még nem hitelesített felhasználói fiókban tud megtenni. A neve alatti sávban látni fog egy Kérek egy új hitelesítő e-mailt! feliratot, erre kattintva újraindíthatja a hitelesítő e-mail kiküldési folyamatát.

Ha néhány órán belül még mindig nem érkezik meg a hitelesítő e-mail fiókjába, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail-címen jelezze, és kollégáink újraküldik az üzenetet e-mail-címére.

A regisztrációtól, illetve a jelentkezéstől számított néhány órán belül meg kell kapnia a hitelesítő e-mailt, amely szerint 6 napja van fiókját hitelesíteni.

Ha nem kap ilyen levelet, először érdemes kérni egy új hitelesítő e-mailt, amit a még nem hitelesített felhasználói fiókban tud megtenni. A Keresés és a Profilom menüpontokban a képernyő tetején látni fog egy Kérek egy új hitelesítő e-mailt! feliratot, erre kattintva újraindíthatja a hitelesítő e-mail kiküldési folyamatát.

Ha néhány órán belül még mindig nem érkezik meg a hitelesítő e-mail fiókjába, kérjük, az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail-címen jelezze, és kollégáink újraküldik az üzenetet e-mail-címére.

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Ha e-mail-értesítést kapott professionös regisztrációval kapcsolatban, de azt nem ön végezte el, kérjük, jelezze az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail-címre annak érdekében, hogy a létrejövő felhasználói fiókot kollégáink törölni tudják.

A téves regisztráció oka főként az lehet, hogy a Gmail rendszere nem tesz különbséget a ponttal ellátott, illetve a pont nélküli e-mail-fiókok között. Tehát úgy érzékeli, hogy a pelda.pelda@gmail.com és a peldapelda@gmail.com e-mail-cím egy és ugyanazon személyhez tartozik.

Erről a Gmail Súgóban is lehet olvasni.

Ha e-mail-értesítést kapott professionös regisztrációval kapcsolatban, de azt nem ön végezte el, kérjük, jelezze az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail-címre annak érdekében, hogy a létrejövő felhasználói fiókot kollégáink törölni tudják.

A téves regisztráció oka főként az lehet, hogy a Gmail rendszere nem tesz különbséget a ponttal ellátott, illetve a pont nélküli e-mail-fiókok között. Tehát úgy érzékeli, hogy a pelda.pelda@gmail.com és a peldapelda@gmail.com e-mail-cím egy és ugyanazon személyhez tartozik.

Erről a Gmail Súgóban is lehet olvasni.

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Segítség az álláshirdetésre való jelentkezésben
  • 2.2Általános kérdések a regisztrációval, és önéletrajz adatbázissal kapcsolatban
  • 2.3Hírlevél beállítások

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator