Ügyfélszolgálat álláskeresőknek

Tartalom jelentése és jogorvoslat

Amennyiben jogellenes hirdetői vagy felhasználói tartalmat – pl. álláshirdetést, szöveges értékelést (ideértve az arra adott választ is), cégoldal tartalmat – talál a felületen, azt jelezheti a tartalom mellett található megfelelő ikonok és jelentési ok kiválasztásával (vagy az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címen). Jogsértő felhasználói tartalmak (pl. jogsértő önéletrajz, szöveges vélemény) észlelése esetén a hirdetők/munkaadók is tehetnek bejelentést.

 

Jogellenes a tartalom, ha:

  • önmagában jogszabályba ütközik (pl. rágalmazó szöveges vélemény);
  • jogszabálysértésre utal (pl. személyes adatokkal való visszaélésre vagy kerítésre utaló álláshirdetés, illetve munkajogi szabálysértésre utaló szöveges cégértékelés);
  • a Felhasználási Feltételeket sérti (pl. pornográf tartalmú pályázat);
  • a Szöveges Értékelési Szabályzatba ütközik (pl. trágár vélemény);
  • az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseibe ütközik (pl. diszkriminatív hirdetés).

A kivizsgálás menete és jogorvoslat:

  • Döntés: A bejelentést megvizsgáljuk, annak eredményéről a panaszost tájékoztatjuk. Jogellenes tartalom észlelése esetén, azt töröljük, és a törlésről/a tartalom hozzáférhetőségének korlátozásáról az azt közzétevőt is tájékoztatjuk.
  • Jogorvoslat a szolgáltatónál: A döntéssel szemben 6 hónapon belül jogorvoslatra, azaz ismételt ellenőrzés kérésére van lehetőség. A kérelmet az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címen lehet előterjeszteni az e-mail cím, előzmények, valamint a jogorvoslat konkrét okának (miért nem ért egyet a döntéssel) megjelölésével. A döntésről tájékoztatjuk a jogorvoslatot előterjesztőt és ha az eredeti döntés módosításra kerül, azt is, aki közzétette a tartalmat.

A jogorvoslati döntés felülbírálata peren kívüli vitarendező testületnél, bíróságnál vagy hatóságnál kérhető:

  • Peren kívüli vitarendező testület: A profession.hu Kft.-vel szerződéses viszonyban álló felhasználó az Online Platform Vitarendező Tanácshoz fordulhat a digitális szolgáltatásokról szóló EU rendelettel összefüggésben felmerülő vitás ügye rendezése érdekében. Az eljárás megindításának feltétele, hogy megkísérelje a vitás ügy szolgáltatóval való közvetlen rendezését, illetve a belső jogorvoslati lehetőséget kimerítse. A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság honlapjáról elérhetők a további hatáskörrel rendelkező peren kívüli vitarendezési testületek, azok elérhetőségi adatai és hogy mely tárgykörben járhatnak el.
  • Hatósági eljárás kezdeményezése: Amennyiben a jogellenesként jelentett tartalommal kapcsolatos döntés nem felel meg a digitális szolgáltatásokról szóló EU rendelet szabályainak, és az a jogorvoslat keretében sem kerül megváltoztatásra, általános hatósági felügyeleti eljárás kezdeményezhető a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnál.
  • Bírósági eljárás kezdeményezése: Peres eljárást indíthat a jogellenesként jelentett tartalommal kapcsolatos döntéssel/jogorvoslati döntéssel szemben.
Tartalom jelentése és jogorvoslat

Gyakran Ismételt Kérdések

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator