Ügyfélszolgálat álláskeresőknek

Hirdetésre jelentkezés

Az önnek szimpatikus állásra a Jelentkezem gomb megnyomásával tudja elküldeni pályázatát.

A gomb megnyomása után kétféle módon folytathatja a pályázat leadását:

  1. A Profession.hu oldalán
    • Ha nincs bejelentkezve felhasználói fiókjába, de e-mail-címével a rendszer talál profilt, úgy megkérjük, jelentkezzen be.
    • Ha nincs még felhasználói fiók az e-mail-címével, a jelentkezés elküldésével automatikusan létrehozunk egyet önnek. Ebben az esetben a jelentkezés utolsó lépése a hitelesítés, megerősítés. A hitelesítés egyetlen egyszerű lépésből áll: a pályázó kap az e-mail-címére egy automatikus levelet, majd az abban lévő hivatkozásra kattintva megerősítheti felhasználói fiókját. Ha nem szeretné megtartani az önnek létrehozott felhasználói fiókot, akkor az e-mail-címére küldött visszaigazolásban a megfelelő link kiválasztásával kérheti a regisztráció megszüntetését, az adott állásra jelentkezés megtartása mellett.
  2. A hirdetést feladó cég karrieroldalán
    • Az ilyen hirdetéseknél automatikusan átirányítjuk a karrieroldalra, ahol be tudja fejezni pályázata leadását.

Ha a Profession.hu oldalán fejezi be a jelentkezési folyamatot, a pályázat elküldése után egy rendszerüzenetet küldünk önnek. Ebben az üzenetben láthatja a jelentkezés részleteit (hirdető cég, pozíció, dátum, csatolt dokumentumok).

Az elküldött jelentkezéseket automatikusan továbbítjuk a hirdetést feladó cégeknek. A kiválasztási folyamatban a Profession.hu már nem vesz részt.

 

 

Hirdetésre jelentkezés

Gyakran Ismételt Kérdések

Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

A Profession.hu oldalán megjelenő álláshirdetésekre a hirdető cégek online várják a jelentkezéseket.

Ha esetleg telefonszámot is lát az álláshirdetés szövegében, a munkaadó telefonon keresztül is fogadja a jelentkezéseket. De ha nincsen a hirdetésben telefonszám, csak a Jelentkezem gomb megnyomásával tudja elküldeni pályázatát az adott állásra.

A Profession.hu oldalán megjelenő álláshirdetésekre a hirdető cégek online várják a jelentkezéseket.

Ha esetleg telefonszámot is lát az álláshirdetés szövegében, a munkaadó telefonon keresztül is fogadja a jelentkezéseket. De ha nincsen a hirdetésben telefonszám, csak a Jelentkezem gomb megnyomásával tudja elküldeni pályázatát az adott állásra.

Segített a válasz?
13
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Jelentkezését a Pályázataim menüpontban törölheti, kétféleképpen:

  1. Kattintson az adott jelentkezés melletti szemetes ikonra, majd a megerősítő kérdés után törölheti pályázatát. Ebben az esetben a munkaadó nem éri el pályázati anyagát, és e-mailben is felhívjuk a hirdető cég figyelmét, hogy minden önnel kapcsolatos adatot töröljön az adatbázisból.
  2. Módosítsa az adott pályázat státuszát Visszaléptemre. Így a pályázat adatait nem törli, de jelzi a munkaadónak, hogy a továbbiakban nem érdeklődik az adott pozíció iránt.

A mobilapplikáción belül nem lehet pályázatot törölni, ott csak listaszerűen jelennek meg a megpályázott álláslehetőségek. Ha törölni szeretné jelentkezését, lépjen be számítógépről felhasználói fiókjába.

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Ha megpályázott egy állást, előfordulhat, hogy csak abban az esetben veszi fel önnel a kapcsolatot az adott cég, ha be akarják hívni interjúra.

Több oka lehet a visszajelzés hiányának, például:

  • az adott cégnél nincs kapacitás arra, hogy minden pályázatra egyesével válaszoljanak;
  • hosszú a kiválasztási folyamat, így sokkal később érkezik a visszajelzés a vártnál;
  • a pozíció betöltéséhez szükséges elvárásoknak nem felelt meg a pályázó.

A visszajelzés hiányáról ebben a cikkünkben olvashat bővebben.

Ha megpályázott egy állást, előfordulhat, hogy csak abban az esetben veszi fel önnel a kapcsolatot az adott cég, ha be akarják hívni interjúra.

Több oka lehet a visszajelzés hiányának, például:

  • az adott cégnél nincs kapacitás arra, hogy minden pályázatra egyesével válaszoljanak;
  • hosszú a kiválasztási folyamat, így sokkal később érkezik a visszajelzés a vártnál;
  • a pozíció betöltéséhez szükséges elvárásoknak nem felelt meg a pályázó.

A visszajelzés hiányáról ebben a cikkünkben olvashat bővebben.

Segített a válasz?
11
10
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Ha pályázatát a Profession.hu oldalán adja le, az elküldés után kap egy rendszerüzenetet e-mail-fiókjába. Ebben a levélben tájékoztatjuk a pályázat továbbításáról.

Ha a pályázata karrierlinkes, azaz a hirdető cég saját oldalán fejezi be az állásra jelentkezést, nem kap ilyen e-mailt tőlünk. Ennek az az oka, hogy a jelentkezés nem a Profession oldalán történik. Ebben az esetben a hirdető cégnél kell érdeklődni a pályázat beérkezéséről.

Pályázataim menüpontban megtalál minden olyan hirdetést, amelyre a Profession.hu oldalán jelentkezett.

Ha pályázatát a Profession.hu oldalán adja le, az elküldés után kap egy rendszerüzenetet e-mail-fiókjába. Ebben a levélben tájékoztatjuk a pályázat továbbításáról.

Ha a pályázata karrierlinkes, azaz a hirdető cég saját oldalán fejezi be az állásra jelentkezést, nem kap ilyen e-mailt tőlünk. Ennek az az oka, hogy a jelentkezés nem a Profession oldalán történik. Ebben az esetben a hirdető cégnél kell érdeklődni a pályázat beérkezéséről.

Az Állásaim menüponton belül, a Jelentkezések fül alatt megtalál minden olyan hirdetést, amelyre a Profession.hu oldalán jelentkezett.

Segített a válasz?
8
4
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Jelentkezés esetén a munkaadó a továbbított pályázati anyagok mellett az Önéletrajzom menüpontot látja, ahol ön előzőleg megadta szakmai tapasztalatait, végzettségét, erősségeit, valamint további, az álláskereséshez szükséges adatokat.

Jelentkezés esetén a munkaadó a továbbított pályázati anyagok mellett az Profilom menüpontot látja, ahol ön előzőleg megadta szakmai tapasztalatait, végzettségét, erősségeit, valamint további, az álláskereséshez szükséges adatokat.

Segített a válasz?
6
2
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator