Ügyfélszolgálat álláskeresőknek

Hirdetésre jelentkezés

Az önnek szimpatikus állásra a Jelentkezem gomb megnyomásával tudja elküldeni pályázatát.

A gomb megnyomása után kétféle módon folytathatja a pályázat leadását:

  1. A Profession.hu oldalán
    • Ha nincs bejelentkezve felhasználói fiókjába, de e-mail-címével a rendszer talál profilt, úgy megkérjük, jelentkezzen be.
    • Ha nincs még felhasználói fiók az e-mail-címével, a jelentkezés elküldésével létrehozunk egyet önnek. Ebben az esetben a jelentkezés utolsó lépése a hitelesítés, megerősítés. A hitelesítés egyetlen egyszerű lépésből áll: a pályázó kap az e-mail-címére egy automatikus levelet, majd az abban lévő hivatkozásra kattintva megerősítheti felhasználói fiókját. Ha nem szeretné megtartani az önnek létrehozott felhasználói fiókot, akkor az e-mail-címére küldött visszaigazolásban a megfelelő link kiválasztásával kérheti a regisztráció megszüntetését, az adott állásra jelentkezés megtartása mellett.
  2. A hirdetést feladó cég karrieroldalán
    • Az ilyen hirdetéseknél automatikusan átirányítjuk a karrieroldalra. A karrieroldalon jelentkezhet, feltöltheti pályázati anyagát, vagy elküldheti jelentkezését az ott megadott e-mail címre. Egyes cégek kizárólag a saját karrierportálukon leadott jelentkezéseket vizsgálják meg (így hiába szerepel jelentkezőként a Profession.hu rendszerében), ezért javasolt mindenképp végig menni a jelentkezési folyamaton a külső karrieroldalon is. 

Ha a Profession.hu oldalán fejezi be a jelentkezési folyamatot, a pályázat elküldése után egy rendszerüzenetet küldünk önnek. Ebben az üzenetben láthatja a jelentkezés részleteit (hirdető cég, pozíció, dátum, csatolt dokumentumok).

Az elküldött jelentkezéseket automatikusan továbbítjuk a hirdetést feladó cégeknek. A kiválasztási folyamatban a Profession.hu már nem vesz részt.

A felhasználói fiókjában a Jelentkezések menüpontban követheti nyomon korábbi jelentkezéseit és annak részleteit (pl. a megpályázott hirdetés leírását, a jelentkezéshez megadott fizetési igényt, a csatolt dokumentumokat, a jelentkezés aktuális státuszát). 

Hirdetésre jelentkezés

Gyakran Ismételt Kérdések

Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

A Profession.hu oldalán megjelenő álláshirdetésekre a hirdető cégek online várják a jelentkezéseket.

Ha esetleg telefonszámot is lát az álláshirdetés szövegében, a munkaadó telefonon keresztül is fogadja a jelentkezéseket. De ha nincsen a hirdetésben telefonszám, csak a Jelentkezem gomb megnyomásával tudja elküldeni pályázatát az adott állásra.

A Profession.hu oldalán megjelenő álláshirdetésekre a hirdető cégek online várják a jelentkezéseket.

Ha esetleg telefonszámot is lát az álláshirdetés szövegében, a munkaadó telefonon keresztül is fogadja a jelentkezéseket. De ha nincsen a hirdetésben telefonszám, csak a Jelentkezem gomb megnyomásával tudja elküldeni pályázatát az adott állásra.

Segített a válasz?
18
1
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Jelentkezését a Jelentkezések menüpontban vonhatja vissza. 

Válassza az adott jelentkezés Részletek menüjében (három pont) a Jelentkezés visszavonása funkciót. Ebben az esetben a munkaadó nem éri el pályázati anyagát, és e-mailben is felhívjuk a hirdető cég figyelmét, hogy minden önnel kapcsolatos adatot töröljön az adatbázisából, amennyiben nem szerzett be külön hozzájárulást öntől. 

Jelentkezését az Állásaimmenüpontban lévő Jelentkezések  felületen vonhatja vissza. 

Válassza az adott jelentkezés Részletek menüjében (három pont) a Jelentkezés visszavonása funkciót. Ebben az esetben a munkaadó nem éri el pályázati anyagát, és e-mailben is felhívjuk a hirdető cég figyelmét, hogy minden önnel kapcsolatos adatot töröljön az adatbázisából, amennyiben nem szerzett be külön hozzájárulást öntől. 

Segített a válasz?
6
1
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Ha megpályázott egy állást, előfordulhat, hogy csak abban az esetben veszi fel önnel a kapcsolatot az adott cég, ha be akarják hívni interjúra.

Több oka lehet a visszajelzés hiányának, például:

  • az adott cégnél nincs kapacitás arra, hogy minden pályázatra egyesével válaszoljanak;
  • hosszú a kiválasztási folyamat, így sokkal később érkezik a visszajelzés a vártnál;
  • a pozíció betöltéséhez szükséges elvárásoknak nem felelt meg a pályázó.

A visszajelzés hiányáról ebben a cikkünkben olvashat bővebben.

Ha megpályázott egy állást, előfordulhat, hogy csak abban az esetben veszi fel önnel a kapcsolatot az adott cég, ha be akarják hívni interjúra.

Több oka lehet a visszajelzés hiányának, például:

  • az adott cégnél nincs kapacitás arra, hogy minden pályázatra egyesével válaszoljanak;
  • hosszú a kiválasztási folyamat, így sokkal később érkezik a visszajelzés a vártnál;
  • a pozíció betöltéséhez szükséges elvárásoknak nem felelt meg a pályázó.

A visszajelzés hiányáról ebben a cikkünkben olvashat bővebben.

Segített a válasz?
15
25
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Ha jelentkezését a Profession.hu oldalán adja le, az elküldés után kap egy rendszerüzenetet e-mail-fiókjába. Ebben a levélben tájékoztatjuk jelentkezése továbbításáról. 

Ha a jelentkezése karrierlinkes, azaz a hirdető cég saját oldalán fejezi be az állásra jelentkezést, nem kap ilyen e-mailt tőlünk. Ebben az esetben a hirdető cégnél kell érdeklődni a pályázat beérkezéséről. 

A Jelentkezésekmenüpontban megtalál minden olyan hirdetést, amelyre a Profession.hu szolgáltatás használatával jelentkezett. 

Ha jelentkezését a Profession.hu alkalmazásban adja le, az elküldés után kap egy rendszerüzenetet e-mail-fiókjába. Ebben a levélben tájékoztatjuk jelentkezése továbbításáról. 

Ha a jelentkezése karrierlinkes, azaz a hirdető cég saját oldalán fejezi be az állásra jelentkezést, nem kap ilyen e-mailt tőlünk. Ebben az esetben a hirdető cégnél kell érdeklődni a pályázat beérkezéséről. 

Az Állásaimmenüpontban lévő Jelentkezések  felületen megtalál minden olyan hirdetést, amelyre a Profession.hu szolgáltatás használatával jelentkezett. 

Segített a válasz?
13
6
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Jelentkezés esetén a munkaadó a továbbított pályázati anyagok mellett az Önéletrajzom menüpontot látja, ahol ön előzőleg megadta szakmai tapasztalatait, végzettségét, erősségeit, valamint további, az álláskereséshez szükséges adatokat.

Jelentkezés esetén a munkaadó a továbbított pályázati anyagok mellett az Profilom menüpontot látja, ahol ön előzőleg megadta szakmai tapasztalatait, végzettségét, erősségeit, valamint további, az álláskereséshez szükséges adatokat.

Segített a válasz?
14
3
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator