Ügyfélszolgálat álláshirdetőknek

Jelentkezők kezelése

A beérkezett pályázatok kezelésére a Profession.hu egy saját fejlesztésű megoldást kínál: a Jelöltkezelő rendszert (Applicant Tracking System – ATS). 

A Jelöltkezelő rendszer a Munkaadói fiókba történő belépés után érhető el. A Hirdetéseim oldalon kattintson arra az álláshirdetésre, amelynek a jelentkezőivel foglalkozni szeretne! Ekkor a Jelöltkezelő rendszerbe, az álláshirdetés jelentkezőinek listájára érkezik. 

Mire jó a Jelöltkezelő rendszer?

  • Szűrés és rendezés: a jelentkezők egy helyen, egy szűrhető, rendezhető listában jelennek meg.
  • Adatok a jelentkezőről: a jelentkező profilját megnyitva megtalálhatja a jelentkező elérhetőségeit, szakmai életrajzi adatait és feltöltött pályázati anyagait, CV-dokumentumait.
  • Szétválogatás: a Jelöltkezelő lehetővé teszi, hogy a beérkezett jelentkezéseket egyszerűen szétválogassa: 
    • Az álláshirdetés elvárásainak megfelelő jelentkezőket – akikkel szeretné felvenni a kapcsolatot – helyezze a Megfelelő jelentkezők listába! 
    • Az álláshirdetés elvárásainak meg megfelelő jelentkezőket helyezze a Nem megfelelő jelentkezők listájába.
  • Státuszállítás: a hirdetés elvárásainak megfelelő jelentkezőket kezelje a Megfelelő jelentkezők státusza menüpontban. Ezen az egyszerűen kezelhető felületen adminisztrálhatja és követheti a jelentkezők státuszát (pl. Telefonon előszűrve, Interjúztatva, Ajánlat kiküldve stb.) a kiválasztási folyamat során.
  • Üzenetküldés: egyszerűen felveheti a jelentkezőkkel a kapcsolatot egyedi vagy tömeges üzenetküldés funkció segítségével.

A Tudásbázis oldalon további segítséget talál a Profession Jelöltkezelő rendszer (ATS) használatához.

Jelentkezők kezelése

Gyakran Ismételt Kérdések

Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Minden egyes új jelentkezésről e-mail-értesítést kap a hirdetéshez megadott továbbítási e-mail címre. 

Segített a válasz?
1
1
Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Az ún. karrierlinkes hirdetések esetében az álláskeresőt az álláshirdetés JELENTKEZEM gombjára kattintva a hirdető saját karrieroldalára irányítjuk át. A sikeres, befejezett jelentkezéshez az álláskeresőnek a hirdető saját weboldalán kell elvégeznie a jelentkezést.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a karrierlinkes hirdetések esetén magas a jelentkezők lemorzsolódási aránya, hiszen a jelentkezési folyamat az álláskereső számára több lépésből áll és bonyolultabb, mint a Profession rendszerében történő jelentkezés. Javasoljuk, hogy amikor teheti, álláshirdetéseihez válassza a normál (Profession rendszerében történő) jelentkezési módot! 

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Azoknak a jelentkezőknek az adatai, akik a karrierlinkes hirdetés JELENTKEZEM gombjára kattintásakor nem voltak belépve a Profession.hu munkavállalói fiókjukba, nem érhetők el a Jelöltkezelő rendszerben.

Azoknak a jelentkezőknek az adatai, akik a Profession.hu munkavállalói fiókba belépett állapotukban kattintottak az álláshirdetés JELENTKEZEM gombjára, elérhetők a Jelöltkezelő rendszerben (abban az esetben is, ha a hirdető saját karrieroldalán nem vitték végig a jelentkezési folyamatot). 

A Jelöltkezelőben elérhető jelentkezőkkel fel lehet vele venni a kapcsolatot.

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

A Profession jelöltkezelő rendszere díjmentes, annak használatát a hirdetési termék ára minden esetben tartalmazza.

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

A hirdetésre jelentkezők adatait, pályázati anyagait a jelöltkezelő rendszerben a jelentkezéstől számított 90 naptári napig érheti el, utána azok törlődnek. Vagyis a 90 napnál régebben feladott hirdetések pályázatait már nem láthatja az ATS-ben.

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator