Ügyfélszolgálat álláshirdetőknek

Jelöltkezelő rendszer (ATS) – Jelentkezők státusza

Jelöltkezelő rendszer (ATS) – Jelentkezők státusza

Gyakran Ismételt Kérdések

Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

A státuszállítás egy egyszerű eszköz a toborzó számára, amellyel követni tudja, hogy az álláshirdetésre jelentkezők hol tartanak a kiválasztási folyamatban. 

  1. Hozzon létre annyi oszlopot, ahány lépésből áll az Ön cégénél kiválasztási folyamat! Nevezze el az oszlopokat tetszés szerint, pl. Telefonos interjún megfelelt; Interjún továbbjutott; Ajánlatot kapott; Felvéve)
  2. Vegye fel a kapcsolatot a jelentkezőkkel mielőbb! Attól függően, hogy a jelentkezők az egyes szakaszokban hogyan teljesítenek, húzza őket a megfelelő oszlopba!
  3. Mindig adjon visszajelzést minden jelentkezőnek!
Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Nem. A státuszváltoztatásokról a jelentkezők nem kapnak semmilyen értesítést. 

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Az oldalon található oszlopok a kiválasztási folyamat státuszait (szakaszait) jelenítik meg (pl. Telefonon előszűrve; Interjúztatva).

 

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Az oszlopban található jelentkezőknek úgy tud legegyszerűbben üzenetet küldeni, ha kijelöli az oszlop összes jelentkezőjét, majd az oldal alján található Tömeges üzenetküldés gombra kattint.

Készítsen sablonüzenetet, amelyet később is használni tud, vagy használja korábban elmentett sablonüzeneteit! 

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Igen. Mivel cégenként különbözhet, hogy a kiválasztási folyamatnak milyen szakaszai vannak, ezért az oszlopokat (státuszokat) szabadon módosíthatja: 

  • Módosíthatja az elnevezésüket: kattintson a ceruza ikonra!
  • Változtathatja a sorrendjüket: a fejlécnél ragadja meg, és mozgassa át az oszlopot!
  • Törölheti az oszlopokat: kattintson a kuka ikonra!

 

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Akkor nem törölhető egy oszlop, ha a cég egy (vagy több) másik hirdetésénél ugyanebben az oszlopban még vannak jelentkezők.  

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Tartsa lenyomva a Shift gombot a billentyűzeten és közben görgessen az egerével! 

Segített a válasz?Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Tájékoztató a felhasználói fiókba történő belépésről
  • 2.2Tájékoztató az álláshirdetésre történő jelentkezésről
  • 2.3Tájékoztató a felhasználói fiók beállításáról

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator