Ügyfélszolgálat álláshirdetőknek

Számlázás

A Profession.hu oldalán megvásárolt szolgáltatásokról minden esetben a megrendelés elküldése után küldünk számlát partnereinknek. A számlázáshoz szükséges adatok:

  • cég neve
  • adószám
  • székhely
  • számlázási cím

Számlát küldeni a megrendelt szolgáltatásokról kétféle módon tudunk:

  1. Papír alapon: A papír alapú számlákat a kiállítás napját követően 4-5 napon belül kézbesítjük postai úton, valamint azok másolatát e-mailben is továbbítjuk a megadott pénzügyi kapcsolattartói e-mail-címre.
  2. Elektronikus formában: A céges adatokon kívül ehhez egy e-számla e-mail-cím szükséges, amelyre a kiállítást követően automatikusan továbbítjuk az elkészült e-számlát.

A fizetés is kétféle módon történhet:

  1. Bankkártyával: Ez azonnali fizetést jelent, a SimplePay online fizetési rendszer oldalán. Azok a szolgáltatások, amelyek bankkártyával kerülnek kifizetésre, automatikusan aktiválódnak oldalunkon.
  2. Átutalással: Átutalásos fizetési mód választása esetén a megrendelt szolgáltatás azonnal aktiválódhat, a következő esetek kivételével:
  • új cégregisztráció,
  • előrefizetési igény.

Új cégregisztráció, előrefizetési igény: Ezekben az esetekben érdemes a bankkártyás fizetési módot választani, mert ennek során a megrendelt szolgáltatás a fizetés befejezésével automatikusan aktiválásra kerül. Átutalásos fizetési mód esetén az átutalt összegnek be kell érkeznie a bankszámlánkra a szolgáltatás aktiválásához. Ez kiváltható azzal, ha az utalási bizonylatot elküldi a penzugy@profession.hu e-mail-címre. Ezzel a szolgáltatás aktiválását meggyorsíthatja. Az átutaláshoz szükséges információkat minden esetben e-mailben is elküldjük.

 

Számlázás

Gyakran Ismételt Kérdések

Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Az alábbi esetekben kérünk előre fizetést partnereinktől:

  • új cégregisztráció
  • a cég még nem működik 2 évnél hosszabb ideje
  • valamely korábbi megrendelés késői kifizetése miatt
  • külföldi cég esetén

Ha valamely szolgáltatás aktiválását szeretné meggyorsítani, érdemes az utalási bizonylatot elküldeni a penzugy@profession.hu e-mail-címre. Ennek ellenőrzése után azonnal aktiválni tudjuk a megrendelt és kifizetett szolgáltatást.

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

A Profession.hu oldalán megadott céges adatok ügyfélszolgálatunkon keresztül módosíthatók. Ha valamely céges adat megváltozott, a penzugy@profession.hu e-mail-címre küldött e-mail alapján tudjuk azt rendszerünkben is megváltoztatni.

A céges adatokat a hatályos céginformációs oldalakon is minden esetben ellenőrizzük, így csak akkor tudjuk azokat átírni a háttérrendszerben, ha a módosítások már ezeken az oldalakon is látszódnak.

Ha a hatályos céginformációs oldalakon még nincsenek felvezetve a változások, akkor egy cégbírósági végzés küldése szükséges a módosítás elvégzéséhez.

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Fontos információ, hogy a Profession.hu oldalán feladott hirdetésnél több tényezőtől is függ az, hogy mikor kerül kiküldésre a számla.

  1. Ha online történik a hirdetésfeladás, átutalással fizetve: a hirdetés aktiválásától számított 1-4 napon belül kerül kiállításra a számla.
  2. Ha online történik a hirdetésfeladás, bankkártyával fizetve: a hirdetés aktiválását követő szerdán/pénteken kerül kiállításra a számla.
  3. Ha a hirdetésszerkesztő kollégák szerkesztik a hirdetést: a hirdetés lejáratát követő szerdán/pénteken kerül kiállításra a számla.

Papíralapú számlázás esetén postai úton kézbesítjük a számlát, így a kiállítás és a kézhezvétel között több nap is eltelhet.

Ha mégsem érkezik meg időben a számlája, a penzugy@profession.hu e-mail-címre küldött levél alapján el tudjuk küldeni az elektronikus számlát vagy a papíralapú számla másolatát.

A számlákat csak olyan e-mail-címre van lehetőségünk elküldeni, amely már szerepel a rendszerünkben vagy céges domaines (pl. @profession.hu).

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.
Segítség:
Számítógéphez Mobil applikációhoz

Az elektronikus számlázási címet ügyfélszolgálatunk tudja módosítani a rendszerben. Ehhez, kérjük, hogy a penzugy@profession.hu e-mail-címre küldje el a módosítási igényét.

Fontos, hogy az e-számla e-mail-címének módosítását csak abban az esetben tudjuk elvégezni, ha az igény olyan e-mail-címről érkezik, amely már rögzítve van kapcsolattartói e-mail-címként a rendszerünkben, vagy a cég egyik hivatalos e-mail-címe (pl. @profession.hu).

Segített a válasz? Köszönjük a visszajelzést.
Link a vágólapra másolva.

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Segítség az álláshirdetésre való jelentkezésben
  • 2.2Általános kérdések a regisztrációval, és önéletrajz adatbázissal kapcsolatban
  • 2.3Hírlevél beállítások

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator