Invoicing

Products purchased on Profession.hu will be invoiced once the order has been placed. The invoice will be sent to our clients by email. Data required for invoices are as follows:

  • company name,
  • tax number,
  • place of business,
  • invoice address.

Invoices of services ordered can be issued as:

  1. Paper invoice: Paper invoices will be delivered 4 to 5 days after the invoice was raised. A certified copy will also be sent by email.
  2. Electronic invoice: Electronic invoices will be sent to the registered email address a few minutes after the invoice was raised. Data on electronic invoices will be identical to those on paper invoices.

Payment is due in 15 days. The due date for payment will be shown on the invoice.

Invoicing

Gyakran Ismételt Kérdések

Kapcsolat

Nem találta meg a kérdésére a választ, esetleg javaslata, vagy észrevétele van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.

Telefonos ügyfélszolgálat
menüpontjai

Telefonhívását munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között fogadjuk a +36 (1) 224-2070 számon.

Hívást követően az alábbi lehetőségek közül tud választni:

1-es gomb: Munkaadók, álláshirdetők

  • 1.1Szolgáltatás megrendelése
  • 1.2Általános tájékoztatás árakról, feladott hirdetésekről
  • 1.3Számlázási kérdések

2-es gomb: Munkavállalók, álláskeresők

  • 2.1Segítség az álláshirdetésre való jelentkezésben
  • 2.2Általános kérdések a regisztrációval, és önéletrajz adatbázissal kapcsolatban
  • 2.3Hírlevél beállítások

0-ás gomb: Ügyintéző kapcsolása


9-es gomb: Angol ügyintéző /
English speaking operator